GRY

sobota, 13 sierpnia 2016

Siema

Cześć, nazywam się Ewa i to ja będę prowadziła tego bloga. Wcześniej prowadziłam bloga ,,MSP - najlepszy blog o MSP", gdzie miałam już sporo wyświetleń. Niestety pech tak chciał, że zapomniałam hasła...dlatego teraz zaczynam od nowa tworzyć bloga o MSP (MovieStarPlanet). 

Na MSP nazywam się koalka@  i mam 19 level. Bardzo malutko brakuje mi do 20, dlatego też proszę Was o pomoc. Byłam 6x VIP'EM, mam 21 zwierzaków lub boonie, mam dużo ciuchów i rzeczy, no i nawet animek. Mój pokój niedawno został odremontowany xd. Ma teraz 316 love it. Mam 330 znajomych, ponieważ ok. 260 po moim arcie, w którym napisałam, że odchodzę, usunęło mnie ze znajomych. Miałam dość dłuuuugą przerwę w graniu i teraz powracam. 

Posty będę wstawiała 1-2 razy na tydzień, ale teraz są wakacje, więc raczej będzie ich więcej. ;)



Pozdrawiam koalka@

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz