GRY

poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Po krótkiej przerwie - #2 TOP 3

Hejka. Przepraszam, że nie było mnie 2 tygodnie, ale byłam na wakacjach i nie miałam dostępu do internetu. ;/ Przez ten czas na blogu przybyło mi dość sporo wyświetleń. Teraz jest ich już 83 oraz zdobyłam 20 level, dzięki Wam! Dziękuję! Bez przedłużania - przejdźmy do drugiego odcinka serii ,,Top 3". Tylko chciałabym przypomnieć, że w tym poście wybiorę TOP 3 ciuchy, rzeczy i animacje, które uważam za najciekawsze i najładniejsze - WEDŁUG MNIE.


Konkurs ;)
1 rzecz- sukienka w zmienionych kolorach ( nie VIP) 


Kolory, które wybrałam do tej sukienki
2 rzecz ( za diamenty )
 3 rzecz ( nie VIP )
Kolory, które dodałam do tych spodenek
 1 rzecz ( za diamenty )


 2 rzecz ( VIP )
Kolory, które dodałam do kotwicy

3 rzecz ( nie VIP )
Kolory, które dodałam do tej rzeczy
1 animacja ( nie VIP )

2 animacja ( nie VIP )

3 animacja ( za diamenty )
Dzięki za przeczytanie posta. Zapraszam do subskrypcji bloga. Pozdrawiam koalka@. ;*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz