GRY

sobota, 13 sierpnia 2016

#1 TOP 3

Hej!!!
Dzisiaj przychodzę do Was z postem odnośnie nowej serii na moim blogu. Będzie to seria ,,TOP 3", czyli gdy pojawi się nowy konkurs, to ja z rzeczy, animacji i ciuchów z tego konkursu będę wybierała top 3 (najładniejsze przedmioty według MNIE). ;)


Konkurs

I teraz przechodzimy do odzieży. Pokażę wam 3 obiekty z tego konkursu.


1 rzecz (VIP)
Kolory, które wybrałam do tej sukienki/tuniki
2 rzecz ( nie VIP)
Kolory, które wybrałam do tej sukienki
3 rzecz (nie VIP)
Kolory, które wybrałam do tych kolczyków
1 rzecz (nie VIP)
Kolory, które dodałam do tej rzeczy
2 rzecz (VIP) 
3 rzecz (VIP)
1 animacja (VIP)
2 animacja (nie VIP)
3 animacja (nie VIP)

To tyle. Mam nadzieję, że podoba Wam się ten post i ta seria. Nowy post zej serii będzie wtedy, gdy pojawi się nowy konkurs.Dzięki za przeczytanie i zachęcam do subskrypcji tego bloga. Pozdrawiam koalka@.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz