GRY

środa, 27 września 2017

MOJE TOP UNIKATY 2017

Cześć. W tym poście pokażę Wam moje top unikaty z 2017 roku. Podzielę kategorie na 3 miejsca. Tylko nie zapomnijcie napisać w komentarzu pod postem jaki jest Wasz ulubiony unikat. Miłego czytania!



Odzież


1.  Na pierwsze miejsce w kategorii odzieży nie mogło pójść nic innego jak ta piękna vipowa suknia. Mi osobiście baaardzo się podoba i nawet tylko dla niej kupiłabym vipa. Zastanawiałam się nad tym, ale tydzień unikatów trwa tylko tydzień, a ja nadal nie podjęłam decyzji...

2. i 3. Na drugie i trzecie miejsce poszedł jeden look. :) 
Na drugim miejscu umieściłam te cudowne włosy, które 
od razu skradły moje serce. Natomiast na trzecim miejscu 
znalazła się ta śliczna i urocza sukienka. Z poprzednich lat
mam właśnie tą sukienkę w jakichś...pięciu kolorach? Więcej?





Rzeczy


1. W rzeczach doszły różne rodzaje naszych boonie.
Ja na pierwsze miejsce wybrałam tego stworka, bo 
jak tu nie kochać tej małej truskaweczki? ;)








2. Drugie miejsce zajmują takie urocze wisienki.
Tak słodko się uśmiechają! Myślę, że jeszcze jakoś upchnę je w moim pokoju. ;D











3.  Zauważyliście, że boonie w tygodniu unikatów są słodkie? Nie, nie mówię o tym, że są urocze. Przecież każdy to wie. Mówię, że boonie w tym unikatowym motywie są pod postaciami owoców lub słodkości. Tutaj mamy pięknego ananasa. No po prostu musiał się tu znaleźć. 







Animacje


1. Pierwszą i najwyżej moim zdaniem postawianą animacją 
jest ta animacja z bijącym serduszkiem. Ta jak i animacja
 na miejscu drugim była zawsze przeze mnie uważana jako
 ogólnie dostępna. Ale wychodzi na to że nie.





2. Kolejna fajna animka. Prawda, że cudna? ;)














3. No i animacja na miejscu ostatnim. Jaka to? Drastyczna? Dlaczego? Po prostu jest to animacja 
zakazana na msp. Wiadomo, coś zakazanego
smakuje najlepiej (to było powiedzenie xd). 
Dlatego watro ją mieć. Jest zabytkowa i
do tego...ciekawa?



Inne


1. No i ostatnia kategoria - ,,inne". Kategoria obejmuje
niestety tylko zwierzaka unikatowego, ale mimo wszystko nie starego, bo można go karmić i w ogóle zajmować się nim ,,po nowemu", czyli tak jak zwierzaki z nowego msp.
Co jest smutne. I tło, które doszło. Na pierwszym miejscu znalazł się zwierzak. :)  Jeśli chcesz zobaczyć jego zdjęcie, to wejdź w poprzedni post i skopiuj link do filmiku. Tak możesz go dokładnie zobaczyć. :)

2. I drugie miejsce - unikatowe tło. 
 


Dzięki za przeczytanie. Pozdrawiam koalka@


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz